منتديات أبو حجاج
سجل وشارك بجدية في المنتدي ونحن دوما في خدمتك اهلا بك شرفت منتدانا
منتديات أبو حجاج
سجل وشارك بجدية في المنتدي ونحن دوما في خدمتك اهلا بك شرفت منتدانا
منتديات أبو حجاج
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات أبو حجاج

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» نت سبورت سكول برنامج NetSupport School 10 مع الكراك حصرياً مع شرح التنصيب
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأربعاء 05 فبراير 2020, 3:22 pm من طرف hus123

» اصل عائلة حجاج
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالإثنين 30 ديسمبر 2019, 7:36 pm من طرف خالد حجاج

» قاعة امباير بالسنطة
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 06 أبريل 2014, 4:44 pm من طرف صلاح حجاج

»  ميس حمدان ،
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 10 نوفمبر 2013, 6:46 pm من طرف thekingyousif

» صور سيرين عبد النور
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 10 نوفمبر 2013, 6:44 pm من طرف thekingyousif

»  ماري تشو
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 10 نوفمبر 2013, 6:42 pm من طرف thekingyousif

» زفــاف كـارول سـمـاحــه
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 10 نوفمبر 2013, 6:41 pm من طرف thekingyousif

» "دنجوانات" الزمن الجميل " :)
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 10 نوفمبر 2013, 6:39 pm من طرف thekingyousif

» المجموعة الكاملة لافلام رشدي اباظة بدون تحميل
عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالأحد 10 نوفمبر 2013, 6:37 pm من طرف thekingyousif

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
صلاح حجاج
عاوز حد يقولي ليه ؟ Vote_rcapعاوز حد يقولي ليه ؟ Voting_barعاوز حد يقولي ليه ؟ Vote_lcap 
عبد الستار
عاوز حد يقولي ليه ؟ Vote_rcapعاوز حد يقولي ليه ؟ Voting_barعاوز حد يقولي ليه ؟ Vote_lcap 
thekingyousif
starspole
mohamed gamal
عفريت المنتدى
ميدوو
هانى سالم
محمود محمد
rock
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتديات ابو حجاج على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتديات أبو حجاج على موقع حفض الصفحات
المتواجدون الآن ؟
ككل هناك 4 عُضو متصل حالياً :: 0 عضو مُسجل, 0 عُضو مُختفي و 4 زائر

لا أحد

أكبر عدد للأعضاء المتواجدين في هذا المنتدى في نفس الوقت كان 215 بتاريخ الإثنين 26 مارس 2012, 7:54 pm
سحابة الكلمات الدلالية
school wilcom حجاج شجرة اول عائلة العربي الوطن netsupport

عاوز حد يقولي ليه ؟

كاتب الموضوعرسالة
potshy
عضو جديد
عضو جديد

بطاقة الشخصية
المدير العام للمنتدي:

عاوز حد يقولي ليه ؟ Empty
مُساهمةموضوع: عاوز حد يقولي ليه ؟   عاوز حد يقولي ليه ؟ Emptyالإثنين 31 أغسطس 2009, 5:30 pm

1-ليه لما نحس إن إحنا دخلنا طريق غلط وإحنا سايقين العربية بنخفض صوت الكاسيت أو راديو السيارة؟ غريبة طيب

2-ليه لما بتكون بطارية الريموت شبه فاضية ، بنضغط على الزراير جامد ؟ ذكاء بعيد عنكم

3-ليه لما حد بيهادينا قلم جديد .. أول حاجة وإحنا بنجربه بنكتب إسمنا ؟ عادى جايز مبنعرفش نكتب غيره

4-ليه بنقول هدية مجانية ..؟ مش المفروض إن الهدية تكون مجانا ولا بفلوس ؟ حافظين مابنفكرش

5-ليه لما نكون جوه المنزل والسماء بتمطر بنسأل هو الجو بيمطر بره ؟ هى عمرها مطرت جوه ؟

6-ليه لما واحد يقولنا خلى بالك الحائط لسه الطلاء مانشفش مانصدقوش ونمد صباعنا نتأكد ؟ تطفل

7-ليه الخدمة بتكون سريعة لما المطعم يكون مزدحم أكتر من لما يكون نص نص ؟ احنا كدة شعب كسالى

8-ليه لما الواحد بيركن السيارة فى موقف فاضى اللى جاى وراك بيركن جنبك ؟ ؟؟؟؟

9-ليه دايما لما حد بيجري يلحق الأتوبيس تلاقيه مبتسم أو بيضحك ؟

10-ليه بنفتكر إن لما ندوس على زرار الأسانسير كتير هاييجى بسرعة ؟ جايز مستعجلين

11-ليه لو واحد جه بعديك وأنت مستنى الأسانسير بيدوس على زرار الأسانسير ولا كأنك موجود و الزرار منور أصلا ؟ أكيد أكيد مجنون

12-ليه دايما عندنا إستعداد تام إننا نصدق أى حد بيكلمنا فى ودانا بيوشوشنا ؟ ناس طيبيين

14-ليه لما بنتصل بالتليفون دايما النمر الغلط مابتكونش مشغولة ؟ جايز شركة الأتصالات بتمصلح

15-وليه دايما لوحة أرقام التليفون أو الموبايل بتكون عكس لوحة أرقام الآلة الحاسبة ...أو حتى أرقام الكيبورد؟ تكنولوبيا

16-وبمناسبة التليفون ليه لما واحد يعطيك رقم تليفونه بيقوله بسرعة ؟ أكيد علشان يحسسك ال يعنى انه سهل

17-ليه لما بنصحى من النوم دايما بنحس إن كمية النوم ناقصها عشر دقايق ؟ وبسبب العشر دقائق دول بنتأخر على ميعادنا او اعمالنا

18-ليه دايما واحنا نازلين خلاص جايين نفتح الباب حد من البيت ينادى ويسأال انت خارج؟؟ يمكن يكونوا مش واخدين بالهم
http://www.mounirlovers.com/forum/

عاوز حد يقولي ليه ؟
صفحة 1 من اصل 1